Reconeixement pel primer premi en el CIBM

El dijous 31 de Juliol, la banda de l’Associació Musical Canalense va oferir el seu primer premi al CIBM al poble de Canals. Les autoritats de l’ajuntament de Canals van rebre a la banda i directius al saló de plens de l’ajuntament on el president de l’AMC, en Robert Escobar, va donar una còpia del premi al poble de Canals i l’alcalde, Ricardo Cardona, el va correspondre amb un quadre de la lloca i amb una insígnia de plata per al director, en José Martinez Colomina.

Enllaç a les fotos

Conciento de Santa Cecilia y navidad 2007

El pasado Domingo 2 de diciembre se celebró en el pabellón Ricardo Tormo de Canals el tradicional concierto de Santa Cecilia, que al mismo tiempo fue de navidad este año.
En primer lugar actuó la banda juvenil con un pasodoble y “Piratas del Caribe”, luego se unieron los niños de la escuela de música Joaquín Selles para cantar una alegre canción junto con la banda juvenil.
En la segunda parte tocó la banda el pasodoble “La Morera” y la obra “Vents del Garví”. El numeroso público asistente aplaudió intensamente esta última, sobretodo a los solistas.
Para finalizar, la banda y el cor Calixtí interpretaron el “Largo” de Haendel, “Canción India” y 1492. Para terminar con la tradicional sorpresa de la Marcha Radetsky.

Actuaciones de Feria

En la feria de Canals se van a producir 2 actuaciones de grupos formados por músicos de la AMC.

El lunes a las 22:30 en la plaça del mercat el grupo Ap-Art duet, formado por Gabriel Calabuig y Joan Soriano.
El martes a las 22:30 en la Avda Vicente Ferri actuará el grupo de percusión de la AMC formado por casi todos los percusionistas de la misma.

Actualización:

Ya están colgadas algunas fotos de estos dos eventos. Pulsad este enlace para verlas.
feria 2007

Concert de Fira

Aquest dissapte s’ha celebrat el festival de bandes de la Fira de Canals 2006.

L’Associació Musical Canalense ha sigut l’encarregada de la organització del concert al que ha assistit como a banda invitada la banda de Amigos de la Música de Jumilla. A les 9 la banda de Jumilla y la de Canals vam fer un sopar de germanor al local de l’AMC per a després anar al Cine Valencia a interpretar el concert.

A persar de Futbol el teatre va tindre una bona assistencia y el públic va gaudir, entre altres, del estreno d’una obra de música contemporanea per a banda a carrec de la banda de l’Associació Musical Canalense. La cual está treballant durament per a preparar el Certamen de Cheste.